Tuesday, January 17, 2012

Jednostavan, a efektan make up; idealan za djevojke koje nose naočale

Večeras sam slučajno napravila ovaj vrlo jednostavan look. Inače se tako ne šminkam jer imam dosta duboko usađene oči koje kad ih samo obrubim crnim, kao u ovom looku, dobiju nekakav spušteni otužni izgled. Ili samo ja to vidim :D To se ponovilo večeras. Išla sam se šminkati jer sam u žešćem pms-u i depresivna sam, a uljepšavanje me često oraspoloži, ali danas sam bila u još većoj banani kad sam vidjela kako mi stoji ovaj make-up. Srećom ugledala sam naočale kraj sebe i stavila ih nos te shvatila da izgledam puno bolje. Mislim da nije stvar samo u obliku mojih očiju zbog kojih ovaj make up izgleda bolje s naočalama, nego je stvar u jednostavnosti, a efektnosti make up-a.
Dosta trkeljanja. Reći ću vam kako sam postigla ovaj look:

Korak 1. Obrubite donji i gornji waterline sa crnom olovkom
Korak 2. Uz gornju liniju trepavice nanesite crnu olovku, a zatim i uz 1/3 donje linije trepavica
Korak 3. Razmažite s kistićem obje linije s tim da donju jednu trećinu linije povlačite skroz do unutarnjeg kuta oka
Korak 4. Nanesite tuš, po mogućnosti gel ili kremasti, uz gornju liniju trepavica te na donji waterline.
Korak 5. Gornju liniju tuša razmažite kao što ste prethodno razmazivali olovku, kistićem
Korak 6. Blago posvijetlite (bijelom olovkom ili bijelim mat sjenilom) unutarnji kut oka kako bi otvorio oko
Korak 7. Uvijte trepavice i nanesite puno crne maskare

Na obrazima imam jako malo rumenila Bourjois br. 33
Na usnama je Revlon Wine not.

:)



                             Ovdje se vidi lagani ljubičasti odsjaj preko crnog zbog toga što je kistić kojim sam sve razmazivala imao ostatke od prošlog tamnoljubičastog looka :)



No comments:

Post a Comment